Inloggen
Offertelijst
Winkelmandje

Afhalen / bezorgen

Hieronder hebben wij een selectie gemaakt van de meest gestelde vragen over afhalen & bezorgen. 
Mocht uw vraag er niet bij staan kunt u altijd contact opnemen via info@vloervoordeel.nl of bellen met 030-6664569
Onze E-mails kunnen in uw ongewenst of spam box terecht komen, controleer deze ook.

Afhalen: Kan dat zonder bestelling?

Tijdens de pick-up periode is dit niet mogelijk!

Ja, op de productpagina ziet u de actueele voorraad om direct af te halen.

Voorbeeld: Direct af te halen: 174 stuks
De voorraad weergave is real time en bij onze winkel in De Meern tijdens openingstijden beschikbaar.

Afhaaladres: Strijkviertel 46 3454 PN, De Meern (Utrecht) Tel: 030-6664569



Klik hier voor route (Google maps)

Afhalen: Ik heb online besteld en nu?

Zodra u bij ons een online bestelling plaatst en kiest voor afhalen winkel dan krijgt u van ons op werkdagen per e-mail een bericht dat u bestelling klaar ligt voor afname. (Doorgaans dezelfde werkdag)
U kunt dan tijdens openingstijden langs komen om de goederen af te halen. De betaling kan online zijn betaald of anders kunt u in de winkel per pin of contant betalen.

Het is in de pick-up periode alleen mogelijk om op afspraak online bestellingen af te halen.

Reserveren voor een latere afhaal datum is mogelijk en kost u niets extra's. Geef dit aan bij opmerkingen bij het afronden van de bestelling.

Afhalen: Helpen jullie met inladen?

Vanwege COVID-19 doen wij dat nu niet. Wij zetten de order voor u klaar en u dient deze zelf in de laden.
Jazeker als u ons de ruimte geeft zorgen wij dat de producten op een juiste wijze worden ingeladen. 
SERVICE :)


Bezorgen: Wat zijn de bezorgkosten?

De bezorgkosten berekenen we in de winkelwagen, u kunt eerst alle producten toevoegen en op basis hiervan berekenen we de bezorgkosten.
Omdat we met veel verschillende en grote volumes werken kunnen we dit pas berekenen in de winkelwagen.
Let op: De goederen worden vóór de eerste deur gelost, wij brengen de vloer niet naar binnen/boven.

 

Bezorgen: Hoe lang duurt een levering?

Pakketdienst  = 1-2 werkdagen  (kleine pakketten tot 30kg)
Koerier            = 2-3 werkdagen (Grote en lange pakketten +30kg)
Op datum       = Vul bij opmerkingen de gewenste afleverdatum in en wij zullen hier rekening mee houden.  

Op de product pagina vindt u de levertijd in dagen.

LET OP:
Vanwege  Covid-19 en doordat de feestdagen eraan komen zijn de postbezorgers ontzettend druk. De levertijd kan daardoor afwijken. Helaas kunnen wij van Vloervoordeel hier niks aan doen.
Bestel op tijd en voorkom teleurstelling in de levertijd. 

 

Kan ik mijn bestelling volgen?

Ja zeker. Zodra wij uw bestelling hebben ingepakt krijgt deze een track and trace code, deze versturen wij u per email toe (soms komt deze email in ongewenste post terecht!).
Wanneer DHL de pakketten ontvangen en gesorteerd heeft in het distributiecentrum wordt de track and trace code actief en kunt u het pakket volgen.
Let op: Soms bestaat een order uit meerdere pakketten, dit komt vanwege het totaal gewicht van de order. U heeft dan 2 track and tracé codes. U ontvangt er waarschijnlijk maar 1
het 2e pakket kunt u dan volgen door het laatste cijfer van de track and trace code te veranderen.

Voorbeeld: track and trace code 1 eindigt op JJD0000900607345643181234
Verander de 4 dan in een 5 of in een 3 en u zult uw 2e track and tracé code inzien.

Als ik niet thuis ben wat gebeurt er dan met het pakket?

Wanneer u niet thuis bent zal DHL het pakket de eerst volgende werkdag nog een keer proberen aan te bieden op het opgegeven adres. Wanneer DHL dan weer niemand aantreft zal het pakket retour worden gestuurd naar Vloervoordeel.

Kan ik het pakket laten bezorgen op een afhaalpunt?

Nee helaas dit is niet mogelijk. Vanwege de afmetingen van onze pakketten en het gewicht kan het niet naar een servicepunt van DHL verstuurd worden.
De pakketten zullen ook niet snel bij de buren worden afgeleverd omdat voor al onze pakketten getekend dient te worden.

Mijn pakket is beschadigd!

Als u bij ontvangst van uw pakket ziet dat deze beschadigd is kunt u het pakket weigeren. Neem in dat geval contact op met Vloervoordeel. Wij zullen het pakket dan opnieuw naar u versturen wanneer het oude bij ons is binnen gekomen.

 


 

Nadat wij uw bestelling hebben ontvangen en gecontroleerd ontvangt u van ACE koeriers een afspraakbevestiging met leverdatum. ACE Koerier planning tel: 088 1200 120 / planning@acekoeriers.nl 

 
Uw bestelling wordt op de begane grond voor de deur geleverd.
.
 



Pakketten worden op de volgende dagen verstuurd:
Dinsdag, 
Woensdag 
Donderdag
Vrijdag  (vrijdag verstuurd is zaterdag of maandag in huis)

Let op: U dient bij de aflevering de goederen op uiterlijke gebreken te controleren en eventuele schade op de vrachtbrief te vermelden alvorens u deze aftekent. Dit in verband met een eventuele schade aanspraak.

 

Bestellingen die op dinsdag t/m vrijdag vóór 16:00 uur besteld en betaald zijn worden diezelfde dag met DHL verzonden.
Bestellingen die op vrijdag na 16:00 uur, in het weekend of op maandag geplaatst zijn worden op de dinsdag ingepakt en verzonden via DHL.
Bestellingen die op een feestdag geplaatst zijn worden de eerst volgende werkdag verstuurd.

U ontvangt een track and trace code nadat wij het pakket hebben ingepakt. Deze code wordt actief zodra het pakket door DHL in ontvangst is genomen.

Het verzetten van de levering:
Indien de levering op de afgesproken datum geen doorgang kan vinden, dient u dit minimaal 24 uur van te voren telefonisch en per mail aan ons te melden. Indien de transporteur bij aankomst niemand aantreft wordt er een nieuwe afspraak met u gemaakt. Hiervoor worden u dan wel de extra transportkosten in rekening gebracht.

Blijf op de hoogte van Vloervoordeel


Mail voordeel

Winkelmandje

Offertelijst

Wis filters

Filter

Annuleren
Bevestigen
20210416 16:34:37 PC01False0FalseTrue22002