De wereldwijde grondstoffenschaarste raakt ook ons en kan gevolgen hebben voor onze leveringen. Bestel of reserveer op tijd!

Afhalen / bezorgen
Inloggen
Offertelijst
Winkelmandje

Afhalen / bezorgen

Hieronder hebben wij een selectie gemaakt van de meest gestelde vragen over afhalen & bezorgen. 
Mocht uw vraag er niet bij staan kunt u altijd contact opnemen via info@vloervoordeel.nl of bellen met 030-6664569


Afhalen: Kan dat zonder bestelling?



Ja, op de product pagina ziet u de actuele voorraad om direct af te halen.

Voorbeeld: Direct af te halen: 174 stuks
De voorraad weergave is real time en bij onze winkel in De Meern tijdens openingstijden beschikbaar.

Afhaaladres: Strijkviertel 46 3454 PN, De Meern (Utrecht) Tel: 030-6664569



Klik hier voor route (Google maps)

Afhalen: Ik heb online besteld en nu?

Zodra u bij ons een online bestelling plaatst en kiest voor afhalen winkel dan krijgt u van ons op werkdagen per e-mail een bericht dat u bestelling klaar ligt voor afname. (Doorgaans dezelfde werkdag)
U kunt dan tijdens openingstijden langs komen om de goederen af te halen. De betaling kan online zijn betaald of anders kunt u in de winkel per pin of contant betalen.

Reserveren voor een latere afhaal datum is mogelijk en kost u niets extra's. Geef dit aan bij opmerkingen bij het afronden van de bestelling.

Afhalen: Helpen jullie met inladen?

Jazeker als u ons de ruimte geeft zorgen wij dat de producten op een juiste wijze worden ingeladen. 
SERVICE :)

 

Bezorgen: Wat zijn de bezorgkosten?

De bezorgkosten berekenen we in de winkelwagen, u kunt eerst alle producten toevoegen en op basis hiervan berekenen we de bezorgkosten.
Omdat we met veel verschillende en grote volumes werken kunnen we dit pas berekenen in de winkelwagen.
Let op: De goederen worden vóór de eerste deur gelost, wij brengen de vloer niet naar binnen/boven.

Wij bezorgen door heel NL behalve de Waddeneilanden.

 

Bezorgen: Hoe lang duurt een levering?

Pakketdienst  = 1-2 werkdagen  (kleine pakketten tot 30kg)
Koerier            = 2-3 werkdagen (Grote en lange pakketten +30kg)
Op datum       = Vul bij opmerkingen de gewenste aflever datum in en wij zullen hier rekening mee houden.  

Op de product pagina vindt u de levertijd in dagen.

LET OP:
Vanwege  Covid-19 zijn de post bezorgers ontzettend druk. De levertijd kan daardoor afwijken. Helaas kunnen wij van Vloervoordeel hier niks aan doen.
Bestel op tijd en voorkom teleurstelling in de levertijd. 

 

Kan ik mijn bestelling volgen?

Ja, zodra wij uw bestelling hebben ingepakt krijgt deze een track and tracé code, deze versturen wij u per email toe
(soms komt deze email in ongewenste post terecht!).
De avond voor levering wordt de track and tracé code actief en kunt u het pakket volgen.

Als ik niet thuis ben wat gebeurt er dan met het pakket?

Wanneer u niet thuis bent zal DHL het pakket de eerst volgende werkdag nog een keer proberen aan te bieden op het opgegeven adres. Wanneer de pakket bezorger dan weer niemand aantreft zal het pakket retour worden gestuurd naar Vloervoordeel.

Kan ik het pakket laten bezorgen op een afhaalpunt?

Nee helaas dit is niet mogelijk. Vanwege de afmetingen van onze pakketten en het gewicht kan het niet naar een servicepunt van DHL verstuurd worden.
De pakketten zullen ook niet snel bij de buren worden afgeleverd omdat voor al onze pakketten getekend dient te worden.

Mijn pakket is beschadigd!

Als u bij ontvangst van uw pakket ziet dat deze beschadigd is kunt u het pakket weigeren. Neem in dat geval contact op met Vloervoordeel. Wij zullen het pakket dan opnieuw naar u versturen.

 

Blijf op de hoogte van Vloervoordeel


Mail voordeel

Winkelmandje

Offertelijst

Wis filters

Filter

Annuleren
Bevestigen
20210801 13:13:16 PC01False0FalseTrue220102